Blogu ziyaret eden yürekler / The hearts of the blog visit

14 Ocak 2007 Pazar

ANI " Aşk bu mudur ? "


Aşk Bu mudur ?

2004 yılının bahar ayı istanbul güzelleşiyor. Bende her zamanki istanbul keşiflerimi yapmakla meşgulüm. Derken Galata beyoğlu arasındaki Tünelden yukarı çıkmak için tramvay bindim. İçerisi fazla kalabalık değildi. Arkamdan gelen seslere kulak kabarttım.. Bana çok hoş gelmişti.. İki çift şöyle konuşuyorlardı.
Kadın- Aşkım canın bugün ne istiyor sana ellerimle ne yemek yapayım
Erkek- Bi tanem beyoğlunda kokoreç yeriz. yorma kendini
Kadın- Ama Aşkım ellerimle sana birşey yapmak istiyorum. Kızartma yermisin ? Biliyorum seversin
Erkek- Bi tanem sana kıyamam o ellerine. Ama sanma senin yemeklerini sevmiyorum.
Kadın- Biliyorum Aşkım ama başbaşa evde yemek yersek güzel olur diye düşündüm.
Erkek- Bi tanem senin elinden her şeyi yerim.. Ama yorulmanı istemiyor. Sonra yaparsın
Kadın- Peki Aşkım sen nasıl istersen.

Bu diyaloglar o kadar saygılı ve sevgi dolu idi ki çok merak ettim bu çifti.. Kafamı çevirdim

20-25 yaşlarında İki aydınlık yüzlü genç gördüm.. Sonra yüreğime koca bir yumruk oturdu..

Çünkü ikisininde gözleri görmüyordu..

Hiç yorum yok: